Foto´s Iguazu - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Cheers to Happiness - WaarBenJij.nu Foto´s Iguazu - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Cheers to Happiness - WaarBenJij.nu

Foto´s Iguazu

Door: Pascale

Blijf op de hoogte en volg Cheers to Happiness

26 September 2007 | Argentinië, Buenos Aires

Dag lieverds!

Nou de foto´s staan erop hoor. Je kan ze vinden onder:
Je moet wel even de hele tekst kopieren en plakken en in de webadresbalk zetten. Dan werkt het wel.

http://picasaweb.google.nl/waarispascale/Iguazu?authkey=md-Ft2qwdKQ

De foto´s van Buenos Aires werk ik ook nog elke keer bij dus als je die wil zien kan je er via de link komen:

http://picasaweb.google.nl/waarispascale/BuenosAires?authkey=r9AsTJwkt-I

Gisteren afgesproken met Tara, de engelse vrouw uit Iguazu. Gezellig hapje gegeten en wat gedronken, was leuk!

Gisterenmiddag weer een middag alleen op pad gegaan. Ik heb heerlijk op het plein van het zonnetje genoten en mijn huiswerk zitten maken (braaf he). Daarna de wijk San Telmo in gelopen en lekker doorheen geslenderd. Was een heerlijke middag. Vandaag ook weer in mijn up op pad gegaan. Het was een prachtige lentedag en het was druk in de parken op de pleinen. Vind het heerlijk om daar tussen te zitten en mensen te kijken. Je merkt als je zolang in een stad ben dat je op een gegeven moment de rust vind. Je hoeft niets meer te zien of te bezoeken en je leeft er dus echt. Leuk! Daarna naar de haven gegaan. Daar is het hypermodern en luxe en dat is best wel even lekker! Lekker gesmikkeld van de Sushi en er een terrasmiddag van gemaakt. Het is tenslotte vakantie!

Ik snap dat jullie je afvragen of Jelle en ik ruzie hebben omdat we alleen op pad gaan. Maar maak je niet ongerust, alles is oke. Ik merk wel dat het mij benauwd dat we constant samen zijn en ik heb echt de behoefte om lekker alleen op pad te gaan. Vind het anders zo suf en gezapig worden, we zijn net een stelletje. En daar zit ik echt niet op te wachten, ik ging tenslotte voor het avontuur!

We gaan nu naar een Tango show, lekker toeristisch!

Wat rot voor je Sandra! Het heeft niet zo moeten zijn... Sterke! En als je ego een boost nodig heeft; kom even naar Buenos Aires. Je krijgt hier met blonde haren zo ontzettend veel aandacht!

Heee Jordi, alles goed! Bedankt voor je berichtje! Ik heb geen laptop bij mij, ik tik dit in een internetcafe. Die heb je hier op iedere hoek zitten en het is heel goedkoop, ongeveer 50 cent per uur.

Ik merk wel weer dat je echt zin had in je cursus Steffie! Ik ga vanavond een rode op je drinken hoor!

Ik blijf volhouden hoor Pap. Was er nog eentje vergeten, zit op de 40!

Hou vol he Daphne! Laat Frank de dozen maar inpakken. Ik zal Jelle nog een paar keer mijn rugzak laten tillen, kan die een beetje trainen.

Ik heb al net als jou gedaan Peet, ben inmiddels in het bezit van twee cd´tjes uit de top 10 hier. Nu kan Jelle het nog mee naar huis nemen!


Veel liefs!!!!

  • 26 September 2007 - 14:04

    Nol:

    Wat een mooie foto's pas
    Je weet niet wat je ziet zeg
    Je ziet er goed uit op de foto's

    Nol

  • 26 September 2007 - 14:54

    Son:

    Wat gaaaaaf!!
    Have fun!
    Groetjes Sonja

  • 26 September 2007 - 18:34

    Sandra V.:

    Super foto's!!! Echt heel mooi die watervallen, kan mij voorstellen dat het indrukwekkend was om het van dichtbij te zien. Dank je wel voor je lieve woorden, ik ga zaterdag lekker een weekje naar Spanje aan het strand om alles even van mij af te zetten. Ik ben benieuwd hoe de volgende reeks foto's er uit zien.

    Liefs Sandra

  • 26 September 2007 - 18:39

    Astrid S:

    Wow meid wat een geweldige foto's en het ziet er allemaal geweldig uit!!!! Neem nog een onsje vlees met marinade op me en geniet!!!!!!!!!

  • 27 September 2007 - 09:20

    Daphne:

    jezus wat prachtig die foto's, ik hoor het water gewoon naar beneden razen. Mooi zeg!! En die Caiprina, mjam mjam mjam, die gaan we volgende zomer samen drinken op t zandvoortse / Bloemendaalse strand!
    Ik vind je zo stoer Pas, hoe je alles in je opzuigt en geniet en alleen doet. Wat zal jij herboren terugkomen!
    xxx
    Ennuh, Frankie doet alles hoor, ik mag niets doen, het is een brave borst. En voor Jelle, ik begreep van John dat hij pas die ochtend terug komt, ik denk dat na zo'n lange vlucht ie lekker zn bedje in moet kruipen ipv met dozen sjouwen.

  • 27 September 2007 - 20:16

    Saskia:

    He muts!!

    Wat een stoere foto's joh!! En ik moet toegeven...Nol heeft toch 1 x gelijk...Je straaaalt helemaal!!
    Een kater...??? Jij???
    Drink k r nog maar een paar van mij!!!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cheers to Happiness

Cheers to Happiness!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 128868

Voorgaande reizen:

23 September 2009 - 29 December 2025

Life is good!

03 Mei 2021 - 01 September 2025

Samen

05 November 2011 - 05 December 2011

Amsterdam - Dakar

Landen bezocht: