Dat is pech hebben.... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Cheers to Happiness - WaarBenJij.nu Dat is pech hebben.... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Cheers to Happiness - WaarBenJij.nu

Dat is pech hebben....

Door: Leo en Pascale

Blijf op de hoogte en volg Cheers to Happiness

05 November 2011 | Nederland, Breda

Eindelijk op weg...Wat een hartverwarmend afscheid!
Gisteren een heerlijke avond gehad en vanmorgen met een klein katertje wakker geworden, zoals het hoort toch? Vanmorgen vroeg begon het afscheid nemen al. Carla en Marielle waren er al in alle vroegte en de lieve buurtjes zaten al buiten op een stoeltje te wachten om ons uit te zwaaien. Onder begeleiding van een wave vertrokken we maar we konden er geen genoeg van krijgen en zijn nog tot twee keer terug gegaan. (we waren natuurlijk door alle hectiek nog wat vergeten, en zonder Ipod is het best ver)

Bij cafe Noorderlicht stonden Nico en Adrie al op ons te wachten en al gauw kregen we steeds meer fans. Heel veel drop en lekkere dingen gekregen, bedankt. Daar gaat mijn goede voornemen... ha ha .
Door de spanning en adrenaline stond ik bij het afscheid nemen alleen maar te lachen, maar de emotie's kwam later in de auto nog.
Wat gaaf dat iedereen er voor ons was. Allemaal enorm bedankt, jullie weten niet half hoeveel dat voor mij betekent!!!!! Ik ga jullie allemaal enorm missen.

En daar gingen we, onder convooi op naar Breda. We hadden natuurlijk veel bekijks en het was ook een gaaf gezicht al die gekleurde auto's. Op een gegeven moment reed Henk Visser nog naast ons, toeval of gepland? Maar in ieder geval wel leuk.

Nou Breda dat hebben we gehaald.... Halverwege de A2 sloeg de versnelling iedere keer uit zijn 5, maar ach, we hadden er nog vier over, dus kop in het zand en gaan. Maar toen er een rookwolk uit de auto kwam zijn we toch maar gestopt. En toen wilde die ook niet meer starten.... Van de zenuwen begon ik er om te lachen, onderweg naar Dakar en daar staan we dan. Leuk zo'n afscheid lieve mensen, maar zullen we vanavond maar weer naar de Praam? Ha ha. Maar goed, dat was toch niet helemaal de bedoeling. Gelukkig kwam de wegenwacht al aanrijden en die heeft ons naar een turkse garage gesleept. Peter van de wegenwacht had al met ze gebeld en er stond een heel team op ons te wachten. Net zoals bij een echte rally. Nu maar hopen dat het goed gaat komen. Zoals het eruit ziet lekte hij olie en hebben we de bak droog gereden. Met mazzel kunnen we vanmiddag nog verder. Met pech moet de versnellingsbak vervangen worden en die hebben ze niet op voorraad. Duimen duimen duimen!

We houden jullie op de hoogte....

• 05 November 2011 - 13:55

San Sijm:

Ik vind het nu alweer leuk dit weer te lezen. Begint idd lekker hahahah ach aalsmeer ben je uit voorlopig hihi. Ik ga voor jullie duimen, zet hem op en heel veel succes,plezier etc

dikke kus san

• 05 November 2011 - 14:00

Carla:

Lekker begin luitjes. Ik ga voor jullie duimen! X

• 05 November 2011 - 14:10

Frankie:

Pascale dit is de eerste boycot die ze bij je proberen , gewoon alvast een borreltje nemen en afwachten. Morgenmiddag kan je anders gewoon komen borrelen. Je had hem ook niet moeten laten nakijken, maar gewoon in ze oude staat laten rijden. Gelukkig gebeurt het hier en niet in de woestijn, Sinterklaas op een kameel. Zet hem op en als hij weer loopt gaat hij gewoon 160, succes xx

• 05 November 2011 - 14:57

Ingmar:

Kom op Nelis, je kan het!!!

• 05 November 2011 - 15:07

Chantal:

Owwnee, op de A2 richting Utrecht zagen we ook al 2 wagens langs de kant staan. Hopelijk kunnen jullie snel weer verder! X

• 05 November 2011 - 15:24

Team Nikkelen Nelis:

Jaaa, we kunnen weer! Vol gas naar Parijs!

• 05 November 2011 - 16:39

Anja:

Hé Nelis, You go girl!!
    Goeie reis en ik ga jullie volgen.
    Dikke kus van Kossie ;-)

• 05 November 2011 - 16:56

Adrie En Nico:

dat was jammer ik hoop dat het snel goed komt ik gaan voor jullie
    duimen

• 05 November 2011 - 19:00

Marielle:

Lijkt dezelfde start wel als John & Wendy. Beter nu dan later tijdens de reis. Veel plezier, geniet ervan en dikke kus!

• 05 November 2011 - 19:02

Trudy Greeven Nelis:

Ja gelukkig is het opgelost,hopelijk blijft het hier bij. slaap lekker vanavond. en succes voor morgen. kus van je zus

• 06 November 2011 - 09:59

Paula:

Nou dat is even pech hebben hopelijk is alles wer in orde. ik hou julliein de gaten.
    Veel geluk en plezier

• 06 November 2011 - 10:01

Stichting HandtoHand:

Wij stonden in Hazeldonk om jullie uit te zwaaien, helaas..... maar we duimen voor jullie. Succes!! Franka Mes

• 06 November 2011 - 10:57

Henk V.:

Tsja, ik wilde je uitzwaaien bij het Noorderlicht, maar daar kwam iets tussen. Ik moest opeens naar Breda en op de A2 zag ik de stoet rijden en toen wist ik dat ik je alsnog kon uitzwaaien. Heel erg leuk! Heb je gelijk vriendin Mathilde kunnen bewonderen. Als ik geweten had dat je bij Breda zou stranden, had ik tot de Belgische grens achter je blijven rijden. Anyway...Veel geluk en veel plezier en kom weer heel en gezond terug.

• 06 November 2011 - 14:51

Bert Dol:

Dit is echt pech hebben. Positief blijven en knalle met die kar!! Gas en Gaan. Liefs van Coby en Bert

• 07 November 2011 - 11:12

Claudia:

wat jammer dat jullie nu al pech hebben! nou ja beter nu als ergens waar in geen velden of wegen hulp te bekennen is toch?
    gewoon positief blijven, gaat helemaal goed komen met jullie.

• 07 November 2011 - 12:32

Otto, Nynke & Mare:

Lieve Pascale en Leo,

erg jammer dat wij het afscheid hebben gemist. Gelukkig hadden we dat bij het etentje al gedaan!
    Fijn dat jullie uiteindelijk toch weer door konden rijden; hopelijk nu geen oponthoud meer..
    Goeie reis en tot sontct!

x