Eindelijk - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Cheers to Happiness - WaarBenJij.nu Eindelijk - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Cheers to Happiness - WaarBenJij.nu

Eindelijk

Door: Pascale

Blijf op de hoogte en volg Cheers to Happiness

24 Augustus 2007 | Nederland, Aalsmeer

Ja ja, het gaat bijna beginnen. 9-9 om een uurtje of 9 vertrek ik, samen met Jelle, naar Buenos Aires. We gaan daar drie weken de schoolbanken in en slapen bij een gastgezin. Natuurlijk nog naar de Boca Juniors (ja Stef, ik vergeet je echt niet) en een weekeind naar de watervallen van Iguazu. Eind september gaat Jelle nog mee naar Puerto Madryn, waar we pinguins en walvissen gaan zien. Daarna ga ik in mijn eentje verder.....

Ik heb er zo'n zin in !!!!

  • 30 Augustus 2007 - 13:29

    Steffie:

    Ik ga je missen meisje!!!
    Kaasfonduetje op 31 december?

    Kus

  • 30 Augustus 2007 - 20:33

    .:

    Buena paseo
    Saludos, Willy

  • 31 Augustus 2007 - 17:26

    Ron U.W.:

    Espero que obtenga hacia su frase y que usted volverá healthfully los saludos.

  • 06 September 2007 - 08:08

    Hannelore:

    He Pascale, wat onwijs gaaf meid! Heeeel veel plezier daar en ik ga je volgen! dikke kus Hanne

  • 06 September 2007 - 08:19

    Patricia:

    Nou ik heb je website ontdekt en ik ga je volgen hoor! Heel veel plezier de komende maanden. En scheelt het qua gewicht zonder laarzen??

  • 07 September 2007 - 18:05

    Henk V.:

    Hoi Pascale, Ben net terug van een weekje Zeeland, lees dit kort, maar ga je komende maanden volgen.
    Groeten van Henk.

  • 07 September 2007 - 18:41

    San Sijm:

    He meis, nog 1 pramenrace te gaan en dan ga je gewoon, helemaal geweldig.
    Ga je dan ook zeker volgen. Ik zie je morgen nog gezellie in het dorp.

    dikke kus San

  • 08 September 2007 - 10:15

    Leo:

    Wat een leuke website. Ik zal iedere dag even kijken waar je bent. De telefoontjes zal ik wel missen. Veel plezier, goeie reis. Ik reis met je mee.

  • 08 September 2007 - 20:41

    Erwin:

    Hoi die Pas,
    Het is bijna zo ver! Heb je al last van de kriebels? Heel veel plezier en tot gauw! Zet een paar leuke foto's op je site, kunnen wij toch nog even meekijken!!!

  • 09 September 2007 - 16:18

    Esmee Ligthart :

    Heeyy,(ola!!) Pascale !!
    Wass leukk Gisteren met de Praamrach op de boot !! Goede vlucht gehad ?
    We missen je nu all dikke kussen
    Esmee&Yvonn Veel plezierr !!!!

  • 10 September 2007 - 06:42

    Naomi:

    Heel veel plezier ook aan Jelle
    Ik ga je missen

    Een dikke kunuffel van naomi

  • 10 September 2007 - 06:47

    Lilianne:

    He Pascale

    Heel veel plezier en ik ga je zeker volgen

    gr Lilianne xxxxxxxx

  • 10 September 2007 - 09:35

    Erik T.:

    Mis je toch mooi de Korpsmores. Goed gedaan. Veel plezier en maak ze gek.

    groetjes, Erik

  • 10 September 2007 - 11:08

    Ingmar:

    Hey Nelis,

    Kan nu wel net als die andere uitslovers in het Spaans gaan tikken, maar ik vind het Nederlands net zo moeilijk ;-)
    Ben blij dat je weg bent, maar dan alleen op parkeer gebied he!!!
    Kom maar op met de 1e verhalen, als je pluisje tegenkomt doe hem dan maar de groeten.

    Ingmar

  • 10 September 2007 - 11:41

    Leo:

    He Pascale we zitten allemaal te wachten op je eerste verhaal. Ik begrijp dat je een jetleg hebt en iedere dag moet studeren maar dat is allemaal geen excuse ja. Kom op met je stories. Je zit al dagen in BA en je website zegt dat je nog in aalsmeer, of all places, bent. Volgens mij dans je de Tango op straat met Jelle.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cheers to Happiness

Cheers to Happiness!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 129462

Voorgaande reizen:

23 September 2009 - 29 December 2025

Life is good!

03 Mei 2021 - 01 September 2025

Samen

05 November 2011 - 05 December 2011

Amsterdam - Dakar

Landen bezocht: