Foto´s - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Cheers to Happiness - WaarBenJij.nu Foto´s - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Cheers to Happiness - WaarBenJij.nu

Foto´s

Door: Pascale

Blijf op de hoogte en volg Cheers to Happiness

19 September 2007 | Argentinië, Buenos Aires

Als het goed is gaat het werken: als je op de onderstaande link klikt dan ga je de foto´s zien!

http://picasaweb.google.nl/waarispascale/BuenosAires?authkey=r9AsTJwkt-I

De link werkt niet meer, maar als je de tekst knipt en plakt in het internetadres dan lukt het wel.

  • 19 September 2007 - 17:18

    Ron UW:

    Hoi Pascale. Ik ben vreselijk trots op je dat het toch gelukt is met Picasa.
    Gr.Ron

  • 19 September 2007 - 21:24

    Lilianne:

    He Pascale

    leuke foto"s vooral die met het vlees???.Waarom geen foto van jezelf.
    Ik blijf je volgen!!!!

    xxxx lil

  • 20 September 2007 - 08:23

    Daphne:

    Leuk hoor, eindelijk even kijken waar je nu vertoefd...ziet er gaaf uit, doet me een beetje denken aan Barcelona (of ben ik nu een cultuurbarbaar).

  • 22 September 2007 - 09:30

    Naomi:

    hoi Pascale en Jelle leuke foto,s!!
    Zondag gaan Peter, Jordi papa en ik naar de blue man group.
    Volgend weekend ga ik met papa voor het eerst mee naar ajax!!!
    Jelle,s seizoenkaart word goed gebruikt.
    Ik heb nog een nieuwtje Giel heeft ze hand gebroken en zit in het gips.
    Ik ga zo naar Bibi,s feesje en papa en Jordi gaan zo naar de verjaardag van Jacco&Hendry.

    Ik heb weer cijfers binnen.

    Wiskunde 7,8
    biologie 9

    xx Naomi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cheers to Happiness

Cheers to Happiness!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 129438

Voorgaande reizen:

23 September 2009 - 29 December 2025

Life is good!

03 Mei 2021 - 01 September 2025

Samen

05 November 2011 - 05 December 2011

Amsterdam - Dakar

Landen bezocht: