Feliz Navidad! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Cheers to Happiness - WaarBenJij.nu Feliz Navidad! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Cheers to Happiness - WaarBenJij.nu

Feliz Navidad!

Door: Pascale

Blijf op de hoogte en volg Cheers to Happiness

20 December 2007 | Ecuador, Quito

Feliz Navidad, taratatata, Feliz Navidad! Feliz Navidad taratatata, Feliz Navidad. I wanna wish you a merry christmas, I want to wish you a merry christmas, la la la la la.

Ik wens jullie dus een heel fijne, gezellig en smaakvol kerstfeest toe!

Ik heb verder niet zo heel veel te melden. Ik heb lekker op het strand gelegen, gezwommen, cocktails gedronken, hard gelopen, gewandeld, beetje verbrand, aan het kampvuur gezeten etc etc. Jullie begrijpen het wel. En vanmorgen met de nachtdbus naar Otavelo gereden. Stom, stom, stom! Het regent hier....

He he, eindelijk, Daphne en Frank. Gefeliciteerd! Sem (leuke naam!) liet wel op zich wachten he? Goed om te horen dat alles goed gegaan is en dat het een gezonde jongen is. Ik kom gauw kijken!

En Son, natuurlijk ben ik op de laatste werkdag, daar kom ik voor terug! En dat ik jou dan moet vertellen dat die op vrijdag is.... Zie je daar!

Ha ha, Mascha, wat je je al niet herinneren kan, een wc in Quilatoa. Maar ik kan het me voorstellen; gezond zag ik er al tegenop.

Lieve John, de tranen stonden in mijn ogen toen ik je berichtje las! Heb jou ook gemist, tot gauw!

Heel veel liefs, Pas

  • 20 December 2007 - 18:00

    Nol:

    Nou dit zal wel een van de laatse berichtje van mij wezen naar de andere kant van de wereld, waar mijn vriendinnetje pas nu zit. Nog een paar dagen en je bent weer thuis
    De boedha heeft het dus goed gedaan
    Dikke kus. en tel ze maar op je krijgt ze allemaal

  • 21 December 2007 - 10:04

    Kirsten:

    Hoi Pas,
    Wat spannend dat je al weer bijna thuis komt. Goed om te lezen dat je weer zin hebt om naar huis te gaan. Geniet nog even en vast een fijne kerst daar en tot gauw. kerstknuffel van Kir en Col

  • 21 December 2007 - 12:28

    Goede Reis:

    Goede reis en voor straks: welkom thuis!
    Ik ben dus lekker in de sneeuw. Veel plezier met de laatste werkdag.

    x Mascha

  • 21 December 2007 - 14:47

    Sandra V.:

    Hi Pascale!! Ik wil je hierbij hele fijne feestdagen wensen en heb met heel veel plezier je reisverhalen gelezen. Je foto's zijn echt super!

    Liefs Sandra

  • 21 December 2007 - 20:40

    Ron U:

    Hoi Pascale,
    Vanuit het koude Nederland hele fijne feestdagen en kom gezond weer terug. We beginnen je wel aardig te missen hoor!

  • 22 December 2007 - 11:00

    Naomi:

    Heeey pascale,
    Nog maar 5 dagen en dan ben je hier joeppiiee...!!!
    Het sneeuwt hier en vriest je kan namelijk al voorzichtig op het ijs staan.
    Kusjes Naomi
    P.S. We gaan zoon naar frank en daphne naar hun zoontje SEM.


  • 23 December 2007 - 04:02

    Marije:

    He Passie, wat een reis heb je gemaakt en nog op weg. Dat kan niemand je meer afnemen. Trots! Kersttijd.... Home is where the heart is... Aan de bijna andere kant van de wereld zon of regen kom je altijd je gevoel tegen. De wereld, een paradijs met zoveel facetten. Je hebt de kans het te ervaren en in het boek van je historie te zetten.
    Zon of regen, winter of wind, het gaat erom dat je je eigen plekje vindt. Een plekje op de wereld, Nederland misschien o zo klein, maar zo mooi dat daar zoveel vrienden die op je wachten er zijn.
    Zon of regen winter of wind, ik weet zeker dat je in deze verre streken een gezellige kersttafel vindt.
    Aan de bijna andere kant van de wereld zon of regen, home is where the heart is dat kom je altijd tegen.
    Zon of regen winter of wind, ik weet zeker dat jij je plekje vindt.

    Ik wens je warme kerstdagen en een top 2008. xM


  • 23 December 2007 - 07:12

    Lilianne:

    He Pascalle

    het zit er op meid. Ik wens je een veilige terug reis en tot gauw.

    Lilianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cheers to Happiness

Cheers to Happiness!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 129100

Voorgaande reizen:

23 September 2009 - 29 December 2025

Life is good!

03 Mei 2021 - 01 September 2025

Samen

05 November 2011 - 05 December 2011

Amsterdam - Dakar

Landen bezocht: