Gratis knuffels! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Cheers to Happiness - WaarBenJij.nu Gratis knuffels! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Cheers to Happiness - WaarBenJij.nu

Gratis knuffels!

Door: Pascale

Blijf op de hoogte en volg Cheers to Happiness

18 September 2007 | Argentinië, Buenos Aires

Lieve allemaal!

Ben ik weer. Vandaag een lekker suf dagje met schoolles, huiswerk, de was, lezen en internetten. Is ook wel even lekker. Gisteren zijn we naar San Telmo geweest. Daar was de zondagmarkt, wel toeristisch, maar erg leuk. Het lijkt heel erg op Koninginnedag. Allemaal kraampjes met snuisterijen. Veel creativiteit, maar ook veel rotzooi. En veel optredens. Er was tango op straat, muzikanten, creativelingen met leuke shows of die de raarste dingen verkochten. Al met al heel gezellig daar! En het leuke was, er waren er ook een paar die deelden gratis knuffels uit! Jullie snappen wel dat ik me dat geen twee keer heb laten zeggen en een heerlijke knuffel heb laten geven. Sorry Stef en Nol, die van jullie zijn veel lekkerder hoor!

Daarna naar een andere wijk waar het ook al heel gezellig was. Ook weer allemaal kraampjes, heb er in tijden niet zoveel gezien, en veel mensen die er gezellig bij rond hingen. Jammer dat het koud was, anders was het vast nog drukker geweest.
We hebben ook nog een bioscoopje gepakt, ben de naam kwijt, maar best een aardige film. Wel in het engels hoor, zo goed ben ik nog niet gevorderd in het spaans! Het is wel met spaanse ondertiteling en dan zie je toch wel dat je veel woorden gaat herkennen.

s Avonds aan het vlees gezeten. Heerlijk hoor, maar zoveel! Ik denk dat we ieder 5 ons op ons bord hadden liggen. Ik had er s nachts nog last van en ben blij dat ik eens een keer niet mijn bord heb leeg gegeten.
Het vlees komt of van de grill of ze hangen het langs een groot vuur. En dan met een heel lekker sausje/dressing. mmm.
Vandaag hebben we de lunch maar over geslagen!

Ze eten hier trouwens pas om half tien savonds. Snap niet wanneer ze dat vlees willen gaan verteren, maar mij lukt het niet. Om een uurtje of zes savonds zitten ze aan de taart en om 2 uur lunchen ze. In de ochtend een cracker met jam (bah). En tussendoor veel empanadas.(soort pasteitje) Die zijn overal te krijgen en erg lekker. Dat is dus mijn ontbijt!

Ik ben er achter waarom de foto´s niet geplaatst worden, ze zijn teveel MB per stuk. Ik heb er natuurlijk weer de balle verstand van dus ik moet even aan Jelle vragen hoe ik ze kleiner krijg. En Jelle ligt nu te slapen, anders trekt hij het allemaal niet, ha ha ha. Tja, hij is ook geen 34 meer. Denk dat ik vanavond nog maar even de stad in ga!

Het nachtleven is hier trouwens erg goed. Vanaf donderdag gaan ze hier 24 uur door en de meeste clubs zijn tot 1 uur de volgende dag open! Ben maar blij dat we het komende weekeind weer de stad uit zijn (watervallen). Ben ik wel genoodzaakt om dan maar op woensdag en donderdag de clubs te gaan bekijken.....

Liefs!

PS Lieve Frank en Daphne. Het is idd maar goed dat we elkaar niet meer gezien hebben (frank natuurlijk wel) De jankpartij was wel voldoende en ik ben gauw weggevlucht. Ik weet toch wat je had willen zeggen!
Hoe gaat het met je? Plof je al?

PS: Ja, Steffie, ben vandaag voor je op pad geweest, maar moet natuurlijk nog wel even afdingen...

PS Lief om te horen dat jullie me missen op het werk. Ik jullie ook....maar het werk niet! Ha ha ha. Loopt het allemaal alweer een beetje. Vind het wel jammer dat ik poldersport gemist heb!

PS Bedankt voor de berichten uit Aalsmeer. Jullie zitten zeker nog steeds bij te komen van de feestweek?

PS Naomi, ben zo trots op je! Ik ga bijles bij je volgen met woordjes leren.

PS Ron w. je durft wel om nu te mailen dat je wilt afspreken! Ik ga je eraan herinneren hoor als ik terug ben. Als we maar niet bij de Gauchos gaan eten!


PS Dikke kus voor allemaal!

  • 18 September 2007 - 11:22

    Daphne:

    Hee feestbeest, nog de stad in geweest of toch maar wijs je bedje in?
    Hier alles ok, begonnen met inpakken en ja, ik begin te ploffen, word nu echt met het uur dikker, volgens mij ga ik bevallen van een volgroeide kleuter.
    Heerlijk om zo te lezen wat je allemaal doet, ik word denk ik je trouwste fan!
    xxx

  • 18 September 2007 - 16:57

    Steff:

    he ,meisje,
    mis jouw knuffels ook hoor! Lekker hoor empanada's. Ben jaloers op je, wou dat ik daar was en lekker in dat levens ritme kon leven. Wie weet wordt dat toch nog wel eens mijn toekomst maar dan in Spanje of zo. Zit nu met alle PL's in een hotel in Purmerend! Of all places.....verschil moet er zijn.

    Kus van stef

  • 18 September 2007 - 18:06

    Nol:

    Kijk vandaag ben ik terug gekomen van vakantie, en ga je dus van afvandaag volgen, wat , hoe en waar.
    maak er wat van, en ik blijf toch wel op je letten. ook al zit je aan de andere kant van de wereld
    dikke kus Nol

  • 18 September 2007 - 18:50

    Naomi:

    Is goed hoor ik zal je les geven.
    En ik heb nu ook me eerste 10 binnen!!
    (voor Nederlands)
    Papa en Mama zijn apentrots
    Nou nog veel plezier en tot de volgende mail.

    xxx Naomi

  • 20 September 2007 - 13:34

    Willem:

    He loopmaatje, eindelijk weet ik hoe ik hierop kan reageren. Dus ik zal het een beetje gaan bij houden vanaf vandaag. Wil je even lachen. Vraagt de advocaat van een van de padrino vd's dat hij hem als getuige wil horen. Zegt de rechter dan moet je wel de eed of belofte afleggen. En vraagt aan VD wat wil je eed of belofte? Zegt de VD "zwijgrecht". na wat aandringen van de adv. zegt hij belofte en doet eed. De adv gaat vragen stellen en wat voor antwoord geeft de VD. Juist inderdaad "zwijgrecht". Ben je dan of niet. (ook voor de advocaat hoor) Zodra ik de straffen hoor dan geef ik je het wel door. Maar nu even met jou. Hoe gaat het? Nee niet zeggen goed en klaar. Ik vraag hoe het met JOU gaat. Ik hoop dat je weer de boel op de rails krijgt. Ik hoor het nog wel. Heb je nog wat aan die foto's gehad? Wel stoer he. Zo op het plein dansen en drinken. Als, ik zeg als we volgend jaar weer gaan lopen dan gaan we vaker en langer stappen hoor. En dan blijf ik zeker ook de vrijdagavond. He maatje, ik blijf je volgen, liefs en een knuffel van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cheers to Happiness

Cheers to Happiness!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 128881

Voorgaande reizen:

23 September 2009 - 29 December 2025

Life is good!

03 Mei 2021 - 01 September 2025

Samen

05 November 2011 - 05 December 2011

Amsterdam - Dakar

Landen bezocht: